Dag 5 Miami & West Palm Beach - Reisverslag uit West Palm Beach, Verenigde Staten van petermieke Berkel - WaarBenJij.nu Dag 5 Miami & West Palm Beach - Reisverslag uit West Palm Beach, Verenigde Staten van petermieke Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 5 Miami & West Palm Beach

Blijf op de hoogte en volg petermieke

21 November 2013 | Verenigde Staten, West Palm Beach

Hallo allemaal,
Vandaag, woensdag de 20e, zijn we het grootste gedeelte van de dag in Miami geweest, een echte City tour dag. Inderdaad, we zijn met zo'n open dubbeldekker de stad doorgetrokken. Dat is toch de beste manier als je maar 1 dag hebt en toch een goede indruk van de stad wil hebben. Het was wederom een heerlijke dag weer na een avond en nacht met veel regen. Miami is echt een prachtige stad met een mix van oud, art deco en nieuwe hoogbouw. Er hangt hier een heel relaxte sfeer en het lijkt wel of iedereen maar een beetje doet wat hij wil. Overal zijn veel mensen en je hebt al gauw zoiets van "moeten die mensen niet werken", maar dat denken ze van ons waarschijnlijk ook. Na de stadstour de auto en de koffers opgehaald en vertrokken naar de volgende slaapplaats: West Palm Beach. Dit ligt ongeveer 100 mijl ten noorden van Miami. Hier slapen we in een prachtig B&B en blijven hier 2 nachten. Jullie lezen de verslagen wel weer. Groeten

• 21 November 2013 - 22:13

Martien En Trudi:

Jullie hebben vandaag lekker "de toerist" uitgehangen met een rondrit in de open dubbeldekker.
    De ideale oplossing om snel alles te zien. Veel plezier in West Palm Beach! X