Dag 6 West Palm Beach - Reisverslag uit West Palm Beach, Verenigde Staten van petermieke Berkel - WaarBenJij.nu Dag 6 West Palm Beach - Reisverslag uit West Palm Beach, Verenigde Staten van petermieke Berkel - WaarBenJij.nu

Dag 6 West Palm Beach

Blijf op de hoogte en volg petermieke

21 November 2013 | Verenigde Staten, West Palm Beach

Vandaag gemerkt dat we in een tropische omgeving zitten: het kan hier ook tropisch regenen. Nier normaal gewoon, keihard en recht naar beneden. Als ik naar ons zwembad kijk dan denk ik dat er 5 cm meer water in zit in 8 uur tijd. En het regent nog steeds lekker door. Vanmorgen na het ontbijt de auto gepakt en naar een grote shopping mall gereden even ten noorden van West Palm Beach. Binnen heerlijk koel en droog en giga groot dus daar kan je zo'n regendag wel doorbrengen. De kerstsfeer inclusief kerstman waren hier al volop aanwezig. Dus ook maar wat kadoos voor deze man gescoord. Het plan van vandaag was om te fietsen maar net als de vorige keer ( verhuur gesloten) lukte dat vandaag niet. Morgen een nieuwe poging. Nu ff douchen en vanavond weer gezellig de stad in. Groeten en kus

• 22 November 2013 - 20:34

Lein:

Leuk weer een verslag. Balen dat het zo slecht weer is! Maar goed kerstshoppen met +25 klopt gevoelsmatig ook niet helemaal!! Hier begint het wintersportweer te worden. Koud en af en toe een zonnetje. Ik hoop voor jullie dat het ook nog een beetje badpakweer weer ;-) Geniet de laatste dagen. Xx

• 22 November 2013 - 22:21

Martien En Trudi:

Een dagje shoppen hoort er gewoon bij.
    En wat is er leuker dan kerstshoppen in Amerika!!